Opgelost door Mempay: Onterecht facturatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130328
Gebruiker
Maggie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is door Mempay een bedrag van € 19,99 van mijn rekening afgeschreven waarvan ik niet weet waarvoor het is. Heb ze ook al een paar keer geprobeerd te bellen maar krijgt iedere keer te horen dat niemand bereikbaar is maar dat je wel kunt mailen wat ik dus niet wil . Liever wil ik ze persoonlijk spreken.
Mempay is gemachtigd door Quizzut om het bedrag van mijn rekening af te schrijven.

De oplossing

Geen automatische incasso door Mempay

3 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Margareth Huisman,

    Mempay stuurt namens Quizzut alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Quizzut met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Mempay
    Datum

    Beste Margareth Huisman,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  3. Auteur
    Maggie
    Datum
    Snel en tot tevredenheid afgehandeld. TOP!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maggie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?