Opgelost door Mempay: Onterecht jaarlidmaatschap MEMPAY / ONBEPERKTDATEN.NL

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 129538
Gebruiker
JK
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zoals zovelen voor mij; Na een abonnement te hebben afgesloten voor één maand voor de site "onbeperktdaten.nl" werd ik in in augustus geconfronteerd met een incasso van €39,95 als abonnementskosten voor de komende maand. Deze heb ik direct laten blokkeren waarna via mail een aanmaning volgde. Ik zou een jaarabonnement hebben afgesloten omdat ik twee maal op accoord zou hebben geklikt. Deze werkwijze is misleidend, het is nooit mijn bedoeling geweest een abonnement af te sluiten. Direct mijn account verwijderd en diverse malen onbeperkt daten per mail laten weten dat ik geen abonnement wil. Ook via de site van mempay gemeld.
Geen reactie, alleen per mail facturen en aanmaningen.

De oplossing

Directe beëindiging van mijn zogenaamd abbonement, het toezenden van facturen, aanmaningen en incasso's.
Verwijdering van al mijn gegevens bij onbeperktdaten.nl.

5 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste John Kastel

    Mempay stuurt namens onbeperkt daten alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan onbeperkt daten met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    JK
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik wacht verdere afhandeling af.
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Kastel,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Kastel,

    Mempay kan u het volgende melden.

    We hebben het abonnement voor u beeindigd en de facturen zijn gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  5. Auteur
    JK
    Datum
    Dank u voor de snelle en correcte afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen