Klacht Mempay: Onterecht lidmaatschap!!

Joop

Ik had een proeflidmaatschap van 1 maand en heb dat vroegtijdig beeindigd omdat ik het niet leuk vond, ik kreeg vervolgens een factuur voor een lidmaatschap van 1 jaar en ze zeggen dat ik dat bij onbeperktdaten heb afgesloten , ik heb meerdere keren geprobeerd het op te zeggen maar geen reactie, ik heb daarom ook alles opgeslagen om niet verder in de problemen te komen, alleen wordt er niet gereageerd maar krijg ik wel een aanmaning van €80 of ik dat effe wil betalen ik wil vragen of u mij daar bij kan helpen want ik weet niet wat ik hier verder mee aan moet, ik ga het niet betalen want ik heb zwart op wit dat ik het vroegtijdig op gezegd heb de aanmaning is van CIB en het betreft Mempay bv

Ik wil graag dat het contract stop gezet wordt zonder betaling en een reactie waarom er niet gereageerd wordt ik heb meerdere keren gemaild maar geen reactie krijg alleen maar factuur €39,95 voor een jaarabonnement en vervolgens aanmaning €80 ik vind dit heel slecht als je een leuke site wil opzetten moet je niet zo met klanten omgaan, en het was nog een proeflidmaatschap ook,.

Mempay
    Beste Joop van Heel,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?