Opgelost door Mempay: Onterechte afschrijving bedrag

Johnclement

Een paar weken geleden heb ik me ingeschreven op de site Ouderenclub.com en ik moest eenmalig 7,95 betalen. Na 2 weken heb ik me netjes afgemeld op de site en gevraagd of men mijn account wilde verwijderen, dezelfde dag een mail gehad dat mijn account verwijderd zou worden.
Nu zou er op 16-9-2016 een bedrag van 99,95 worden afgeschreven, ik zou namelijk een abonnement hebben wat niet zo is. Ik heb dit bedrag meteen gestorneerd.
Gisteren kreeg ik een herinnering betreffende deze rekening, en als ik deze niet binnen 14 dagen voldoe dan volgt er een boete van 7,50

Ik ga dit zeker niet betalen, maar wat kan ik wel doen om hiervan af te komen?

Ik wil dat dit stopt en dat men mij geen rekening meer stuurt.

Mempay
    Beste John Clement,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Kunt u ons de e-mail toesturen welke de leverancier naar u heeft verzonden dat het account verwijderd zou worden.
    De e-mail kunt u toesturen naar info@mempay.com, als wij deze ontvangen zullen wij het abonnement beëindigen aangezien dit niet is verwerkt door de leverancier.

Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Eva Brouwers
    Mempay
    Beste John Clement,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en aangegeven dat alles op opgelost.

Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Mempay
    Johnclement
    Mijn klacht is netjes afgehandeld met MEMPAY. Ze hebben mijn account verwijderd en verder zit ik nergens meer aan vast.

Johnclement

Ook een klacht indienen over Mempay?