Opgelost door Mempay: Onterechte afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122724
Gebruiker
Marita
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben in Juni gebeld, en ook overstag gegaan om gebruik te maken van de aanbieding.
Afgesproken na een paar dagen eenmalig 39.95 van mijn rekening en een paar dagen daarna de reisvoordeel voucher. Ook zou mij een bevestiging gestuurd worden van de gehele afspraak. Na 3 weken had ik nog steeds geen voucher ontvangen.
Wel werd na een week of 5 het bedrag van mijn rekening geschreven. Omdat ik helemaal niks ontvangen had, heb ik het geld terug geboekt omdat ik me opgelicht voelde.
Hier heb ik niks meer op vernomen, totdat afgelopen vrijdag een brief binnen krwam , om het bedrag en 2x (?) sommatie kosten binnen 5 dagen moet betalen
Ik wil niks meer betalen, ik heb geen vouchers ontvangen, en wil daarom ook dat dit alles helemaal geannuleerd wordt !

Met vriendelijke Groet,
Marita Krikke
Parallelstraat 24
Nuth

De oplossing

Ik wil gewoon dat alles geannuleerd wordt. ik ga niet voor iets betalen wat ik nooit ontvangen heb.

2 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Marita Krikke,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Naar aanleiding van uw klacht is de openstaande vordering gecrediteerd.
    U zult geen verdere berichtgeving ontvangen van Mempay B.V.

    De ingebrekestelling is geannuleerd.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    met vriendelijke groet,
    Mempay Klantenservice B.V.
  2. Auteur
    Marita
    Datum
    Super snelle reactie, en ook meteen een oplossing.
    Goed geregeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marita
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?