Klacht Mempay: Onterechte afschrijvingen

Erik

Ik ook heb bij onbeperktdaten.nl heb ik een 30 dagen proefabonnement voor 7,95 afgesloten. Ik heb 7.95 overgemaakt en een paar keer geprobeerd deze site te gebruiken maat het is gewoon oplichterij. . De site bied geen mogelijkheid om je af te melden en na 30 dagen sturen ze plotseling via de firma Mempay (OD payments) een factuur van 39,95 die ze automatisch willen gaan afschrijven.
Helaas krijg ik geen reacties via de mail.

Stoppen met afschrijven van mijn geld. Geld terug storten wat onterecht is afgeschreven

Mempay
    Beste Erik Schepens,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?