Klacht Mempay: onterechte automatische incasso.

sad Niet opgelost
Adrie Verheij

Er stond een bedrag van 49,50 om de volgende dag 21 april afgeschreven te worden. Ik weet niet waarvoor. Ik heb de automatische incasso geweigerd.

Dat de incasso ingetrokken wordt. Ik ken dit bedrijf niet en ik weet niet waarom ik dit bedrag moet betalen

Mempay
    Goedendag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het betreft een abonnement bij CRS, Vreemdgaanclub.nl.
    Mempay is alleen verantwoordelijk voor de automatisch incasso/facturatie, wij adviseren u om contact op te nemen met de leverancier van het abonnement.
    Zij zijn te bereiken via support@crsnv.co.uk, als zij na 5 werkdagen niet hebben gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
    Op dat moment ontvangen wij graag de e-mail, deze kan gestuurd worden naar info@mempay.com.
    Wij gaan op dat moment contact opnemen met de leverancier.

Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Mempay
    Adrie Verheij
    Sorry maar ik heb daar nooit iets mee gedaan . Niet met vreemdgaan .nl Komt mij niet bekend voor

Adrie Verheij
Ik moest een mail sturen naar het bedrijf waar de rekening vanaam kwam. Dit heb ik gedaan. Maar ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Ik heb de incasso zelf wel tegen kunnen houden.

Ook een klacht indienen over Mempay?