Klacht Mempay: onterechte automatische incasso.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 259629
Gebruiker
Adrie Verheij
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er stond een bedrag van 49,50 om de volgende dag 21 april afgeschreven te worden. Ik weet niet waarvoor. Ik heb de automatische incasso geweigerd.

De oplossing

Dat de incasso ingetrokken wordt. Ik ken dit bedrijf niet en ik weet niet waarom ik dit bedrag moet betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het betreft een abonnement bij CRS, Vreemdgaanclub.nl.
    Mempay is alleen verantwoordelijk voor de automatisch incasso/facturatie, wij adviseren u om contact op te nemen met de leverancier van het abonnement.
    Zij zijn te bereiken via support@crsnv.co.uk, als zij na 5 werkdagen niet hebben gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
    Op dat moment ontvangen wij graag de e-mail, deze kan gestuurd worden naar info@mempay.com.
    Wij gaan op dat moment contact opnemen met de leverancier.

    Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay
  2. Auteur
    Adrie Verheij
    Datum
    Sorry maar ik heb daar nooit iets mee gedaan . Niet met vreemdgaan .nl Komt mij niet bekend voor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adrie Verheij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest een mail sturen naar het bedrijf waar de rekening vanaam kwam. Dit heb ik gedaan. Maar ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Ik heb de incasso zelf wel tegen kunnen houden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen