Klacht Mempay: Onterechte automatische incasso

Klachtnummer
# 98476
Gebruiker
Reindert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Plotseling viel mij een opdracht op die klaar stond bij de ING van €49,95
Ik ben een aantal weken geleden telefonisch benaderd , met het verzoek om deelte nemen aan een spaarproject als ik dan bepaalde dingen koop wordt dat bij geschreven en kreeg ik een kortings bedrag op m'n rekeneing gestort. Daar ik in de WW zit heb ik duidelijk aangegeven hiervan geen gebruik te maken. Ik moest alleen nog even aan de lijn blijven ivm met de registratie in het Bel Mij Niet Register

De oplossing

Ik wens geen mails meer te ontvangen van Mempay of via FinalDealz

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Mempay stuurt voor FinalDealz de facturen maar kan niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.
    Mempay is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van uw aankoop. Voor inhoudelijke vragen en/of (leverings)voorwaarden m.b.t. het product verzoeken wij u om direct contact op te nemen met de leverancier van uw aankoop. We verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om contact op te nemen met FinalDealz via het volgende e-mailadres.info@finaldealz.com of te bellen met 085 7325 698

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen