Opgelost door Mempay: Onterechte incasso's van Onbeperkt daten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124761
Gebruiker
Andrewdorp
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Exact hetzelfde verhaal als klacht 121456. terug laten boeken en banknummer van Mempay B.V. geblokkeerd. Blijf aanmaningen krijgen. Een proefabonnement op Onbeperkt Daten 30 dagen voor 7,95 en vervolgens na die 30 dagen incasso's krijgen voor een jaarabonnement a 39,95 per maand. En geen contact natuurlijk. Incasso
Gelukkig is er tegenwoordig duidelijke wetgeving: voor incasso's voor abonnementen moet een schriftelijke bevestiging gegeven worden. Heb ik niet gezien en niet gedaan dus. Mempay zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben, dus liever zou ik de blokkering op willen kunnen heffen.

De oplossing

Idem als bij genoemde klacht 121456: mijn gegevens en data van de site verwijderen en geen gezeur meer met incasso's en over abonnementen. De 7,95 is betaald en dat is meer dan genoeg.

5 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Andre Westendorp,

    Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Andrewdorp
    Datum
    Dank voor de snelle reactie. Ik begrijp dat Mempay inhoudelijk niet verantwoordelijk is voor Onbeperktdaten.nl. Maar misschien wordt het - gezien het grote aantal vergelijkbare klachten - tijd om Onbeperktdaten.nl als klant te schrappen? Ik wacht verder de voortgang voor mijn klacht af. Groet, André
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Andre Westendorp,

    We zullen u zo spoedig mogelijk een passend antwoord sturen.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste André Westendorp,

    We hebben u toegezegd om met een voorstel te komen.

    We hebben voor u het abonnement beeindigd en de openstaande facturen gecrediteerd.
    Vertrouwend u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  5. Auteur
    Andrewdorp
    Datum
    Snel en adequaat afgehandeld !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andrewdorp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen