Opgelost door Mempay: Onterechte incasso's van Onbeperkt daten

Andrewdorp

Exact hetzelfde verhaal als klacht 121456. terug laten boeken en banknummer van Mempay B.V. geblokkeerd. Blijf aanmaningen krijgen. Een proefabonnement op Onbeperkt Daten 30 dagen voor 7,95 en vervolgens na die 30 dagen incasso's krijgen voor een jaarabonnement a 39,95 per maand. En geen contact natuurlijk. Incasso
Gelukkig is er tegenwoordig duidelijke wetgeving: voor incasso's voor abonnementen moet een schriftelijke bevestiging gegeven worden. Heb ik niet gezien en niet gedaan dus. Mempay zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben, dus liever zou ik de blokkering op willen kunnen heffen.

Idem als bij genoemde klacht 121456: mijn gegevens en data van de site verwijderen en geen gezeur meer met incasso's en over abonnementen. De 7,95 is betaald en dat is meer dan genoeg.

Beste Andre Westendorp,

Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Andrewdorp
    Dank voor de snelle reactie. Ik begrijp dat Mempay inhoudelijk niet verantwoordelijk is voor Onbeperktdaten.nl. Maar misschien wordt het - gezien het grote aantal vergelijkbare klachten - tijd om Onbeperktdaten.nl als klant te schrappen? Ik wacht verder de voortgang voor mijn klacht af. Groet, André
    Beste Andre Westendorp,

We zullen u zo spoedig mogelijk een passend antwoord sturen.

Vriendelijke groet,

Beste André Westendorp,

We hebben u toegezegd om met een voorstel te komen.

We hebben voor u het abonnement beeindigd en de openstaande facturen gecrediteerd.
    Vertrouwend u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,

Andrewdorp
    Snel en adequaat afgehandeld !

Andrewdorp

Ook een klacht indienen over Mempay?