Klacht Mempay: onterechte incasso mempay

Klachtnummer
# 117878
Gebruiker
aap
Datum
3 reacties

Details

De klacht

na bedenktijd beloofd en ruim van te voren mail gestuurd te hebben.
vermeld dat we ergeen gebruik van willen maken toch incasso gedaan
je heb wel bedenktijd volgens hun maar inwezen word je gelijk gedwongen.
om toch mee te doen ze benauwen ons.
(we hadden iets gewonnen winnen is gratis niet incasseren)

De oplossing

ik zou graag willen dat ze akoord gaan met mijn vroegtijdige afmelding
en niet dwingen het toch wel te doen mempay

3 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste mevrouw van 't Voort,

    Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen.
    Een en ander is besproken.
    We hebben u geadviseerd om contact op te nemen met PiccoloCard en uw vragen daar te stellen. Het e-mailadres van Piccolo hebben we u gegeven en ook het telefoonnummer.
    Mempay heeft u factuur met factuurnummer: 42PIC86537 een week in de wacht gezet om wat meer tijd te creëren.
    Mocht u na een week nog geen bericht hebben ontvangen van Piccolo dan is het volgende met u afgesproken.
    U stuurt een e-mail naar info@mempay.com met het verzoek ondersteuning te bieden bij het zoeken naar een gepaste oplossing.
    Wij gaan uw bericht dan doorsturen naar Piccolo.
    Uiteraard hopen wij dat u eerder tot een gewenste oplossing komt.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
    O. Walraven


  2. Auteur
    aap
    Datum
    sory mempay mijn excuus heb met u gesproken en uitleg gekregen .
    en u als mempay blaamt GEEN schuld
    het gaat om het bedrijf PICCOLO
    nogmaals mijn excuus
  3. Auteur
    Mempay
    Datum

    Beste mevrouw van 't Voort,
    Dank voor uw reactie . Heeft u een antwoord van Hotel Piccolo ontvangen?
    We vernemen het graag van u.

    Vriendelijke groet,

    O. Walraven
    Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?