Klacht Mempay: Onterechte incasso voor een abonnement dat niet is afgesloten!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 266283
Gebruiker
JCA
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onterechte incasso van € 49,95. Abonnement is ondertussen opgezegd. Het is werkelijk waar niet te geloven, maar er wordt beloofd dat het geld wordt teruggestort. Na 10 weken is dat nog steeds NIET gebeurd. Schoften zijn het!!

Gewenste oplossing

Terugstorten van de incasso!!!!
Geboden oplossing
Tot 6x toe een mailtje mailtje gestuurd. Het bedrijf heeft helemaal niets maar dan ook niets van zich laten horen. Grof schandaal. OPLICHTERS zijn het!! Mensen pas A.U.B. op met Mempay. Ik moet eerst nog zien dat ik mijn geld terug krijg. Klachtenkompas, jullie krijgen een pluim. Prima systeem om klachten bekend te maken. Ik ben benieuwd of Mempay na deze actie van zich laat horen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Mempay is alleen verantwoordelijk voor het versturen van de facturatie. Wij zien dat de klacht is gericht aan Suzanne van CRS.

    Wij adviseren om contact met hen op te nemen, zij zijn te bereiken via support@crsnv.co.uk.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Mempay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen