Opgelost door Mempay: Onterechte incasso. Geen reactie van bedrijf.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123081
Gebruiker
JG
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is gelijk aan die van jp op 31-7-2015.

Onbeperktdaten.nl heeft ook €39,95 van mijn rekening afgeschreven ivm een abonnement. Alleen heb ik mijn account daar al na een paar dagen opgezegd. Sindsdien kan ik niet meer inloggen. Desondanks heb ik vandaag de 2e aanmaningen van onbeperktdaten/Mempay gehad. Zelf heb ik tot 6 maal toe een mail gestuurd naar support@onbeperktdaten.nl. Daar is niet op gereageerd.

De oplossing

Graag zou ik horen of ik iets fout heb gedaan in het opzeggen. Als dat niet het geval is, zou ik graag zien dat de factuur vervalt.

7 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Joan Grandia,

    Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    JG
    Datum
    Dank voor deze reactie.
    Ik wacht deze week even af.

  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Joan Grandia,

    Vandaag zullen wij een reminder sturen aan Onbeperkt Daten.
    U hoort spoedig van ons.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    JG
    Datum
    Helaas ben ik bekend met "het niet reageren" van Ombeperkt Daten.
    Ik wacht de spoedige reactie af.

    Vriendelijke groet
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste mevrouw,

    Wij gaan er vanuit een antwoord te mogen ontvangen.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  6. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Grandia,

    Zojuist hebben we u aan de telefoon gesproken. Een en ander is aan u uitgelegd en voor u opgelost.
    We hopen u naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  7. Auteur
    JG
    Datum
    M'n klacht is serieus opgepakt en zeer netjes afgehandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?