Klacht Mempay: onterechte incasso

Hans

Ik zie op jullie site dat er al meerdere malen geklaagt is over de praktijken van de site onbeperktdaten.nl.
Bij onbeperktdaten.nl heb ik een 30 dagen proefabonnement voor 7,95 afgesloten. Bij het aanmelden stond vermeld van dat eventuele volgende maanden 39,95 kosten, maar niet dat je meteen een jaarabonnement afsluit. Ik heb 7.95 overgemaakt en een paar keer geprobeerd deze site te gebruiken. Deze site is volledig onzin en alle contacten zijn niet bestaand en verzonnen. De site bied geen mogelijkheid om je af te melden en na 30 dagen sturen ze plotseling via de firma Mempay (OD payments) een factuur van 39,95 die ze automatisch willen gaan afschrijven. Op e-mails reageren ze niet. Wel hebben ze na mijn email ( support@onbeperktdaten.nl) geen poging gedaan om te incasseren. Nu krijg ik voor de tweede keer een factuur en een waarschuwing van ING dat ze willen gaan incaseren. Ik heb ze in de ING internet bankieren geblokt en ze wederom een email gestuurd.

uitschrijven en opzeggen van het abonnement ophouden met het sturen van facturen en credit facturen voor de reeds verzonden facturen

Beste Hans Links,

Mempay stuurt namens Onbeperktdaten.nl alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan Onbeperktdaten.nl met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beste heer Hans Links,

Mempay kan u het volgende melden.

Uw abonnement is stopgezet en de factuur hebben we voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,
    Hans
    In eerste instantie leek het erop dat alles geregeld was ik ontving binnen een dag of zo een berichtje dat ik was uitgeschreven en dat de facturen zouden worden gecrediteerd: zie onderstaand:
    Geachte heer Links,
    Dit is een bevestigingsmail. Uw lidmaatschap is opgeheven en de openstaande facturen zullen door Mempay B.V. worden gecrediteerd.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Echter op 25/9 ontving ik een herinnering mail met een dreiging Te betalen binnen 14 dagen

Beste Hans Links,

Jammer dat u niet tevreden bent met de afhandeling.
    Het beëindigen van het abonnement is door onbeperkt daten uitgevoerd niet door Mempay.
    Als wij niet vernemen dat er facturen moeten worden gecrediteerd dan voeren we dat ook niet uit.
    De factuur die nog in het systeem stond hebben we nu voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?