Opgelost door Mempay: Onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106299
Gebruiker
Richard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mempay wil 39,95 afschrijven via automatische incasso van mijn rekening. Totaal onbekend en onterecht. Ik storneer de incasso maar begrijp niet hoe het mogelijk is dat zomaar geld van je rekening kan verdwijnen. Het regent klachten over mempay. Wat is dat voor onbetrouwbare tent?
Grt Richard

De oplossing

Mempay moet beter haar zaakjes regelen! Mits dit een bewuste policy is, dan hebben ze een serieus probleem.

2 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer,
    Zojuist heb ik geprobeerd in contact met u te komen. Helaas heb ik u niet aan de telefoon gekregen maar heb uw voicemail ingesproken.
    We hopen dat u het bericht zult beluisteren en vragen u vriendelijk aan het door ons opgegeven e-mailadres meer gegevens te verstrekken om u zo naar behoren van dienst te kunnen zijn.
    Vriendelijke groet,Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Richard
    Datum
    Mempay reageerd snel maar wel met open deur ... wij gaan u tegmoet komen ... Hoezo? Het gaat om een onterechte afschrijving van een hotel in Italie waar ik geen enkele weet van heb. Kortom de administrattie is niet op orde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen