Opgelost door Mempay: onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130622
Gebruiker
rik
Datum
4 reacties

Details

De klacht



 Ik heb mij half juli 2015 aangemeld bij Onbeperktdaten.nl voor wat gepresenteerd werd als een proefabonnement voor 30 dagen. Ook ik heb netjes € 7,95 betaald. 
Ik kwam er snel achter dat het hier grote onzin betrof en ik heb mijn profiel naar ik dacht verwijderd. Niet dus blijkbaar. Op 15 september ontving ik een factuur ad €39,95 met de mededeling dat ik een jaarabonnement had afgesloten. Incasso door Mempay. Direct geprotesteerd bij de klantenservice. Natuurlijk met het bekende kluitje het riet in gestuurd. Dat gaat dus niet gebeuren. Weer geprotesteerd, weer het riet in. Ook bij Mempay geprotesteerd. De incasso heb ik onmiddellijk geblokkeerd. Het is duidelijk dat deze site van misleiding en bedrog aan elkaar hangt en dat er oplichters achter zitten. Al vast dank voor uw hulp en advies.

De oplossing

Beeindeging abbonoment en incasso

4 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Rick Analbers

    Mempay stuurt namens onbeperkt daten alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan onbeperkt daten met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Rick Analbers,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Inmiddels hebben wij een antwoord ontvangen van onbeperkt daten.
    Wij hebben uw abonnement mogen beëindigen en de resterende facturen zijn voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u zo naar behoren van dienst te zijn geweest .

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Rick Analbers,

    Mempay kan u het volgende melden.

    Inmiddels hebben wij een antwoord ontvangen van onbeperkt daten.
    Wij hebben uw abonnement mogen beëindigen en de resterende facturen zijn voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u zo naar behoren van dienst te zijn geweest .

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    rik
    Datum
    Netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen