Opgelost door Mempay: onterechte incasso

rik

Ik heb mij half juli 2015 aangemeld bij Onbeperktdaten.nl voor wat gepresenteerd werd als een proefabonnement voor 30 dagen. Ook ik heb netjes € 7,95 betaald.
Ik kwam er snel achter dat het hier grote onzin betrof en ik heb mijn profiel naar ik dacht verwijderd. Niet dus blijkbaar. Op 15 september ontving ik een factuur ad €39,95 met de mededeling dat ik een jaarabonnement had afgesloten. Incasso door Mempay. Direct geprotesteerd bij de klantenservice. Natuurlijk met het bekende kluitje het riet in gestuurd. Dat gaat dus niet gebeuren. Weer geprotesteerd, weer het riet in. Ook bij Mempay geprotesteerd. De incasso heb ik onmiddellijk geblokkeerd. Het is duidelijk dat deze site van misleiding en bedrog aan elkaar hangt en dat er oplichters achter zitten. Al vast dank voor uw hulp en advies.

Beeindeging abbonoment en incasso

Beste Rick Analbers

Mempay stuurt namens onbeperkt daten alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan onbeperkt daten met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Na uiterlijk 5 werkdagen zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Beste heer Rick Analbers,

Mempay kan u het volgende melden.

Inmiddels hebben wij een antwoord ontvangen van onbeperkt daten.
    Wij hebben uw abonnement mogen beëindigen en de resterende facturen zijn voor u gecrediteerd.
    We vertrouwen erop u zo naar behoren van dienst te zijn geweest .

Vriendelijke groet,
    Beste heer Rick Analbers,

Mempay kan u het volgende melden.

Inmiddels hebben wij een antwoord ontvangen van onbeperkt daten.
    We vertrouwen erop u zo naar behoren van dienst te zijn geweest .

Vriendelijke groet,
    Netjes afgehandeld

rik

Ook een klacht indienen over Mempay?