Opgelost door Mempay: Onterechte. Incasso datingsite via mempay

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124154
Gebruiker
Pim1987
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ingeschreven een dating site voor een proef abonnement met eenmalige kosten. Nu blijkt later dat je aan een jaar abonnement vast zit die ver weg is gestopt in de algemene voorwaarden. Wat niet mag in nederland het moet duidelijk aangegeven zijn.

De oplossing

Stopzetten automatisch incasso

6 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Pim Roon,

    Mempay stuurt namens FB de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen.

    Wij hebben voor u een e-mail gestuurd aan FB met de vraag hoe wij dit naar behoren dienen op te pakken.
    Wij wachten op uitsluitsel van FB en kunnen uw klacht niet direct in behandeling nemen.
    Uiterlijk volgende week woensdag zullen wij u een voorstel doen ter afhandeling van deze klacht.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Pim1987
    Datum
    Beste klantenservice van Mempay,

    allereerst bedankt voor de snelle reactie, ik wacht de reactie af van jullie af. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Pim
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Pim Roon,

    Graag gedaan, we houden het voor u in de gaten en komen er zo spoedig mogelijk op terug.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    Pim1987
    Datum
    Het is inmiddels woensdag en heb nog niks vernomen over mijn klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Pim
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer P. Roon,

    Zojuist hebben we geprobeerd telefonisch met u in contact te komen.
    Helaas was u niet bereikbaar.
    We hebben uw voicemail ingesproken en u een en ander meegedeeld.
    We hopen u zo naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice mempay
  6. Auteur
    Pim1987
    Datum
    Goede service en dus ook snel opgelost.
    Mijn complimenten voor de klantenservice van mempay.

    Met vriendelijke groet,
    Pim

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pim1987
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen