Klacht Mempay: Ontrecht geld afgehaald van mijn rekening

Klachtnummer
# 120521
Gebruiker
Sanjay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hotel Piccolo heeft onterecht geld afgehaald van mijn rekening. Ze hebben mijn nooit een mail gestuurd waar ik me kan afmelden. Ondanks dat ik heb aangeven dat ik niet gebeld wilt worden blijven ze me onbekend bellen. Ik heb hun diverse keren verzocht om hiermee op te houden maar ze reageren niet. Als dit niet ophoudt besluit ik een advocaat en de media in te schakelen.

De oplossing

Niet bellen op mijn nummer en geld incasseren.

1 reactie

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Mempay stuurt voor Piccolo de facturen maar kan niet inhoudelijk ingaan op vragen.
    Mempay is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van uw aankoop.
    Voor inhoudelijke vragen en/of (leverings)voorwaarden m.b.t. het product verzoeken wij u om direct contact op te nemen met de leverancier van uw aankoop.
    We verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om contact op te nemen met Piccolo via het volgende e-mailadres.
    info@piccolocard.nl

    Wij hebben uw factuur 2 weken in de wacht gezet zodat u de tijd heeft contact op te nemen met Piccolo.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen