Klacht Mempay: Ontrecht geld afgehaald van mijn rekening

# 120521
Sanjay

Hotel Piccolo heeft onterecht geld afgehaald van mijn rekening. Ze hebben mijn nooit een mail gestuurd waar ik me kan afmelden. Ondanks dat ik heb aangeven dat ik niet gebeld wilt worden blijven ze me onbekend bellen. Ik heb hun diverse keren verzocht om hiermee op te houden maar ze reageren niet. Als dit niet ophoudt besluit ik een advocaat en de media in te schakelen.

Niet bellen op mijn nummer en geld incasseren.

Mempay
    Beste heer, mevrouw,

Mempay stuurt voor Piccolo de facturen maar kan niet inhoudelijk ingaan op vragen.
    Mempay is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van uw aankoop.
    Voor inhoudelijke vragen en/of (leverings)voorwaarden m.b.t. het product verzoeken wij u om direct contact op te nemen met de leverancier van uw aankoop.
    We verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om contact op te nemen met Piccolo via het volgende e-mailadres.
    info@piccolocard.nl

Wij hebben uw factuur 2 weken in de wacht gezet zodat u de tijd heeft contact op te nemen met Piccolo.

Klantenservice Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?