Opgelost door Mempay: Oplichting met onterecht lidmaatschap

woutervj

Na een proeflidmaatschap voor 7,95 blijk ik vast te zitten aan een jaarlidmaatschap van 49,95 per jaar. Blijkt in de voorwaarden te staan maar is niet duidelijk. Bovendien blijkt de site niet eens te werken.

Een mail aan het bedrijf wijst me op de voorwaarden. Op een volgende mail wordt niet gereageerd.

De 7,95 zie ik als "stupidy tax", maar ik wil dat het abonnement wordt ingetrokken en de facturen worden geannuleerd.

Beste meneer van Joolingen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft bij het reageren op een contact advertentie een bedrag moeten voldoen van € 7.95 en hiermee uw gegevens en rekeningnummer verstrekt. Omdat u niet conform de algemene voorwaarden tijdig heeft afgemeld is er door FB een abonnement voor u afgesloten.

Mempay stuurt namens FB alleen de facturen maar kunnen niet inhoudelijk ingaan op uw vragen. Daarvoor verwijzen we u naar FB zelf.

Mocht u een e-mailadres willen om contact op te nemen dan verzoeken wij u om een e-mailbericht te sturen naar info@mempay.com. We sturen het u dan toe.

Wij willen u graag helpen om in contact te komen met FB, wij zien uw e-mail tegemoet.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
    woutervj
    Er zijn twee redenen waarom ik vind dat ik de bedragen niet verschuldigd ben. Het eerste is dat het feit dat een jaarabonnement verborgen zit achter een eerste kleine betaling misleidend is. Er zijn meerdere zaken geweest waarin de rechter dit geoordeeld heeft. Ten tweede bleek de site niet eens te werken, een bericht versturen lukte niet. Dat heb ik destijds niet gemeld, ik besloot meteen mijn verlies te nemen. Ik verwacht daarom dat u de facturen intrekt.
    Beste meneer van Joolingen,

We verzoeken u nogmaals een e-mail te sturen aan: info@mempay.com.

Zet u daarin wat u kwijt wilt. We sturen het dan voor u door naar FB. Mempay kan wel voor u bemiddelen maar niet zonder akkoord van FB de facturen crediteren.
    We zien u bericht graag tegemoet.

Tevens hebben we de facturen in de wacht gezet tot 31-07-2015 om meer tijd te creëren tijdens uw bezwaar.

Vertrouwend u hiermee naar behoren van dienst te zijn geweest.

Vriendelijke groet,

O. Walraven
    Klantenservice Mempay
    woutervj
    Het is nog in behandeling. Tot die tijd wacht ik nog af of het naar tevredenheid is.
    Beste Wouter Joolingen,

Wij zijn overgaan tot het beëindigen van uw abonnement en hebben de openstaande vorderingen gecrediteerd.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

Support Team Mempay

woutervj
    Het duurde even maar mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

woutervj

Ook een klacht indienen over Mempay?