Klacht Mempay: Oplichtpraktijken door "Onbeperkt Daten" en Mempay doet hier doelbewust aan mee

Wheel

Ik heb niets te maken met de site Onbeperkt Daten. Zoals zoveel mensen een keer op gekeken. Echter: allemaal "fake-profielen"!! Nooit adresgegevens ingevuld op deze site.
Toestemming om per automatische incasso bedragen van mijn rekening sf te schrijven heb ik ook nog nooit gegeven. Hoe dit bedrijf aan allerlei privé gegevens van komt is mij een raadsel. Echter waar ik wel zeker van ben dat de manier van handelen door Onbeperkt Daten ILLEGAAL is. Immers: Hoe komen ze aan mijn adresgegevens? Hoe komen ze aan mijn bankrekeningnummer. Ik stel voor dat we onze krachten moeten bundelen en deze ILLEGALE OPLICHTPRAKTIJKEN tegen de kaak moeten stellen.

Stoppen met: onzinnige correspondentie, aanmaningen, dreigbrieven.

Mempay
    Beste T. Manshanden,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij verzorgen de facturatie voor meerdere partijen waaronder Onbeperkt Daten.
    In de omschrijving van de automatisch incasso's vermelden wij een factuurnummer om u meer informatie te kunnen geven.

Wij vernemen graag één van de factuurnummers welke wij hebben vermeld in de omschrijving van de incasso.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Team Mempay

Ook een klacht indienen over Mempay?