Opgelost door Mempay: opzeggen abonnement bij onbeperktdaten.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135920
Gebruiker
Finn
Datum
7 reacties

Details

De klacht

naar aanleiding van een proefabonnement bij onbeperktdate.nl, krijg ik nu continu rekeningen en aanmaningen via OD payments. Ik heb meerdere keren gecorrespondeerd via de route die wordt aangegeven maar krijg geen antwoord of een bericht dat mijn mail vertraagd is? Nu weet ik niet hoe ik dit abonnement moet stoppen, ik heb meerdere keren duidelijk gecommuniceerd, dat ik via de dienst geen reactie krijg en dus ook niet naar behoren terug krijgt voor het zogenoemde abonnement. Ik word nu gesommeerd een rekening te betalen waar ik niet van gediend ben omdat ik zogenaamd twee keer op akkoord heb gedrukt voor een abonnement. terwijl ik alleen een aantal proefdagen geprobeerd heb. Zonder resultaat. Zo ook lees ik dat meerdere mensen van deze site het slachtoffer zijn geworden. Dit moet stoppen. Zo ook kan ik en wil ik niet betalen voor iets wat ik niet wil en krijg.

De oplossing

stoppen van mijn abonnement, geen verdere kosten, geen aanmaningen,
Naar aanleiding van meerdere klachten de site ONBEPERKTDATEN.NL moet stoppen.

7 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Finn Jansen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat u met Onbeperkt Daten een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van Onbeperkt Daten heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

    Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met Onbeperkt Daten bent aangegaan.

    Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

    Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij Onbeperkt Daten aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  2. Auteur
    Finn
    Datum
    Zoals u in uw reactie aangeeft heb ik al meerdere malen onbeantwoorde berichten gestuurd naar het adres wat u aangeeft, geen reactie. hoe kan ik deze verzonden berichten versturen naar uw adres zodat u het kunt bekijken?
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Finn Jansen,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    U kunt de verzonden berichten versturen aan info@mempay.com en wij hebben de mogelijkheid deze door te sturen aan onbeperkt daten met de vraag hier met klem op te reageren.

    In afwachting van uw bericht verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  4. Auteur
    Finn
    Datum
    Naar aanleiding van jullie mediation heeft de site gereageerd op mijn mails en ik ben er terstond vanaf als het goed is. Dus geen aanmaning en geen ander drama. Verlost van de site onbeperktdaten.nl. Deze site mort eigenlijk in zijn geheel verwijderd worden. Gezien de hoeveelheid klachten. Maar iig bedankt voor de sevice.
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste Finn Jansen,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij zijn blij te vernemen dat u Onbeperkt Daten heeft gereageerd en uw klacht heeft afgehandeld.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay B.V.
  6. Auteur
    Finn
    Datum
    Goed gewerkt
  7. Auteur
    Finn
    Datum
    Goed gewerkt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Finn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen