Klacht Mempay: opzeging onbeperktdaten

dragon52

Ik heb nu al twee keer mijn abonnement laten verwijderen en nu krijg ik weer een aanmaning om te betalen. Met incassokosten. ik zit hier niet op te wachten. onbeperkt daten bied iets aan en vervolgens moet je toch betalen. Ik heb dat via mijn bank laten blokkeren en nu krijg je een incasso vordering ik vind dit schofterig. Tot ik een antwoordt heb wijger ik te betalen en als het als nog van mijn rekening wordt af gescheven boek ik dat wederom terug.

Een officieel bericht van stopsetting van deze site

Mempay
    Beste Cor Kneulman

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit
    abonnement.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de
    overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

Wij beantwoorden elke dag de mails die wij op onze klantenservice ontvangen via info@mempay.com. Via welk mailadres heeft u reeds mails aan onze klantenservice gestuurd welke wij volgens u nog niet hebben beantwoord?

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?