Opgelost door Mempay: Reisvoucher gestorneerd Mev. Smit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119358
Gebruiker
arikesmit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte
Enige tijd geleden werd ik gebeld of ik een reis voucher wilde.Echter ik voelde mij verplicht om hem te nemen. De persoon die ik aan de lijn had vond ik vrij opdringerig. Hij zei dat ik mee had gedaan met een enquête en dat ik had aangegeven dat jullie mij mochten bellen. Dit is echter niet waar want ik geef altijd aan dat ik niet gebeld wil worden. Maar eenmaal goed nagedacht wilde ik hem toch niet omdat wij voorlopig niet op vakantie kunnen. Mij is toen verteld dat als ik het niet wilde ik de betaling kon storneren.En dan was het klaar. Hoefde ik verder niks te doen.Nu krijg ik steeds een mail en nu net een brief met dat ik in gebreke ben gebleven.Ik vind dit heel storend en erg vervelend. Want ik doe wat mij verteld is en dan krijg je dit. Ik zal het factuur nummer doorgeven dat is 12RVV84656. Datum factuur 24-6-2015 verzenddatum 17-7-2015. Ik verwacht dat jullie mij uit het systeem halen en dat ik niet hoef te betalen. Ik hoop snel wat te horen. mvg Arike Smit

De oplossing

Ik wil uit het systeem en ik wens dat ik niet hoef te betalen want ik wil het product helemaal niet.

2 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste A. Smit - de Ruiter,

    We hebben goede notie genomen van uw klacht. Zojuist hebben we u gesproken aan de telefoon en het een en ander aan u uitgelegd.

    Uit uw klacht maken we op dat u liever geen gebruik maakt van de aangeboden voucher en u geen informatie heeft ontvangen terwijl dit wel was toegezegd.

    De voucher hebben we voor u gecrediteerd, daarmee is het probleem opgelost.
    We vertrouwen erop dat we u naar behoren van dienst zijn geweest.

    Vriendelijke groet,

    O. Walraven
    Klantenservice Mempay

  2. Auteur
    arikesmit
    Datum
    Ik ben tevreden met de afhandeling van mijn klacht. Ook vind ik dat er snel gereageerd is dit waardeer ik zeker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arikesmit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?