Klacht Mempay: Stoppen met incaso opdrachten

# 141914
incerto

Sinds kort wordt er elke maand 2x een incasso opdracht verstuurd door stichting Mempay, maar ik heb deze afzender geblokkeerd.
Ik heb geen idee waar dit van is en heb deze stichting verzocht hier mee te stoppen. Zij verwijzen mij echter door naar degene die de dienst levert. Wat of welke dit is weet ik niet.

Ik wil van deze incasso's af.

Mempay
    Beste A Bakx,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt inderdaad dat u met Onbeperkt Daten (OD) een overeenkomst met abonnementsvorm bent aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt afgeschreven.
    Bij inschrijving op de website van OD heeft u gekozen voor dit abonnement, om dit abonnement aan te gaan heeft u op 18-08-2015 €7,95 overgemaakt.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met OD bent aangegaan.

Naar aanleiding van uw bericht raden wij u aan contact op te nemen met Onbeperkt Daten via support@onbeperktdaten.nl

Indien u dit reeds heeft gedaan, ontvangen wij graag de mail vanuit uw verzonden items zodat wij OD aan kunnen tonen dat u reeds kenbaar heeft gemaakt dat u uw abonnement wilt beëindigen.
    U kunt een mail versturen aan info@mempay.com

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Onbeperkt Daten.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Klantenservice Mempay B.V.

Ook een klacht indienen over Mempay?