Opgelost door Mempay: teveel betaald/ account opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123685
Gebruiker
victory
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag een account op fbuddy aangemaakt voor een eenmalig bedrag van 7,95 ! Maar er is nu twee keer 7,95 van rekening afgeschreven? Hoe kunnen we dit oplossen?

Ook zou ik graag me abonnement opzeggen en mijn account verwijderen! Ik heb hiervoor een mail gestuurd maar de klantenservice maar ik heb nog niks terug. victory6 is mijn gebruikersnaam.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden!

Vriendelijke groet!

De oplossing

Ik hoop dat ik mijn 7,95 terug kan krijgen en dat mijn abonnement stop wordt gezet en dat mijn account wordt verwijderd!

4 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer J. Veldkamp,

    Dank u voor het melden van uw klacht.

    Mempay stuurt voor FB de facturen maar kan geen account voor u beëindigen. Dit dient u zelf bij FB te doen.
    In ons systeem kunnen we zien dat u twee abonnementen heeft. De twee betalingen van € 7.95 heeft u via Ideal gedaan.
    Het afmelden voor het account dient u bij FB zelf te doen.

    Ons advies is om hun antwoord nog even af te wachten, u heeft het account pas gisteren aangemaakt en een e-mail gezonden.

    Mocht u binnen 1 week geen antwoord ontvangen van FB stuurt u dan een e-mail aan info@mempay.com.
    We helpen u dan via onze eigen klantenservice verder.

    Vriendelijke groet,

    Klantenservice mempay
  2. Auteur
    victory
    Datum
    Oké ik zal nog even afwachten! Ik snap alleen niet hoe je op één account twee abonnementen af kan sluiten! Ik dacht dat er wat fout was gegaan bij de betaling. Nog een vraagje als ik mijn account verwijder stoppen dan de abonnementen ook?

    Vriendelijke groet
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste heer Veldkamp,

    Zojuist hebben we u aan de telefoon gesproken. We verzoeken u nogmaals een e-mail te sturen aan FB en heeft u niet binnen 3 dagen een antwoord dan een bericht te sturen aan Mempay. Wij zullen u dan ondersteunen.

    Vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  4. Auteur
    victory
    Datum
    Wordt opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
victory
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen