Klacht Mempay: Vooraankondiging afschrijving Holidaymediator

Lian

Heb aanbieding tfn gehad voor vakanties met korting maar was niet helemaal overtuigd!
Ik zou mail krijgen en dan kunnen beslissen of ik het wel wilde en als ik niet zou willen kon ik het afmelden! Dat het ik via mail en per telefoon gedaan ! Nu willen ze toch afschrijven !
Volgens mij kan dit toch niet zomaar?

Met vriendelijke groet Lian van Gerven

Ik wil niet dat er wordt afgeschreven want heb op tijd aangegeven dat ik dit product niet wilde!

Mempay
    Beste Lian Van gerven,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het bedrag dat van uw rekening is afgeschreven is conform de overeenkomst die u met Holiday mediator bent aangegaan.

Indien u vragen heeft over het aanbod en/of Holiday mediator, neem dan contact op per e-mail via info@kortingtrips.com of telefonisch via 085-7325616
    De medewerkers van Holiday mediator staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Mempay B.V. zorgt slechts voor een tijdelijke betaling tussen u en Holiday mediator

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

Mempay B.V.
    Lian
    Het bedrijf holiday mediator heeft mij een e-mail gestuurd dat ik me inderdaad heb afgemeld! Dus ga er van uit dat het nu geregeld wordt. Ze hadden computerstoring gehad zeiden ze!
    Mempay
    Beste Lian van Gerven,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zou u het e-mailbericht van Holiday Mediator door willen sturen naar info@mempay.com.

Als wij de e-mail van Holiday Mediator hebben ontvangen kunnen wij uw factuur annuleren.

Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

Mempay B.V.
    Lian
    Ze hadden zelf het bedrijf kunnen benaderen!

Ook een klacht indienen over Mempay?