Opgelost door Mempay: Zonder schriftelijke opdracht en zonder opgave van mijn rekeningnummer toch geld afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130983
Gebruiker
Ponky
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zonder schriftelijke opdracht en zonder opgave van mijn rekeningnummer toch geld afgeschreven.
Ik heb geen idee hoe dit bedrijf aan mijn persoonlijke gegevens zijn gekomen

De oplossing

Stoppen met afschrijven en mijn gegevens uit hun database verwijderen

6 reacties

  1. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste P. K. de Leng,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U heeft zich op 22-06-2015 aangemeld op Onbeperktdaten.nl

    Uit onze gegevens blijkt dat u met Onbeperkt daten een overeenkomst met abonnementsvorm bent
    aangegaan op basis waarvan er maandelijks een bedrag van € 39,95 van uw rekening wordt
    afgeschreven.

    U bent met inschrijving akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van Onbeperkt daten
    alsmede met het feit dat de maandelijks verschuldigde bedragen door Mempay van uw rekening
    zouden worden afgeschreven.

    U kunt het beste contact opnemen met onbeperkt daten op email support@onbeperktdaten.nl

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Mempay
  2. Auteur
    Ponky
    Datum
    Ik vind het onbegrijpelijk dat uw bedrijf, die vele klachten krijgt, van een bij hen gecontracteerd "bedrijf" die alle regels van De Autoriteit Consument & Markt en de privacy persoonsgegevens van de rijksoverheid aan hun laars lapt.
    Mijn advies is, breek met onbeperktdaten.nl en alle andere fake bedrijven die mensen misleiden en geld afhandig maken.
    PS.
    Heb onbeperkdaten.nl een mail gestuurd en ben in afwachting van hun reactie
  3. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste P.K. de Leng,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij nemen notie van uw bericht.

    Indien u binnen 2 werkdagen geen reactie ontvangt op uw bericht, verzoeken wij u de mail vanuit uw verzonden items door te sturen.

    Vervolgens hebben wij de mogelijkheid u te helpen deze kwestie op een gepaste wijze af te handelen.

    Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Mempay Klantservice B.V.

  4. Auteur
    Ponky
    Datum
    Ik heb een bevestigingsmail van onbeperkdaten.nl gekregen met de mededeling dat mijn "lidmaatschap"opgeheven is.
    Ik mag aannemen dat de incasso's van u ook opgeheven worden.
    Ontvangen bericht:
    Geachte heer De Leng,
    Dit is een bevestigingsmail. Uw lidmaatschap is opgeheven.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    OnbeperktDaten.nl Support
  5. Auteur
    Mempay
    Datum
    Beste P.K. de Leng,

    Mempay kan u het volgende melden.

    We hebben het abonnement stop gezet en de factuur gecrediteerd.
    Vertrouwend u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Mempay
  6. Auteur
    Ponky
    Datum
    Ik hoop dat de firma Mempay stopt met malafide bedrijven in zee te gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ponky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mempay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen