Klacht Menfis.nl: Hier is een oplichter actief!

Klachtnummer
# 505987
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik denk dat Klarna AB inmiddels Britt heet en haar site heeft veranderd in Menfis.
Ook lees ik over andere gedupeerden-> verschillende bedrijfsnamen maar hetzelfde bankrekeningnummer!
Ik heb een bestelling geplaats op Menfis en kwam tot de ontdekking dat het bankrekeningnummer gelijk is aan dat wat ik hierboven in de klachten teruglees. Namelijk:
Mollie bankrekeningnummer NL 51 DEUT 0265 2624 61.

De oplossing

Geld terugstorten! Ik verwacht geen levering daarvoor lees ik teveel klachten van andere gedupeerden.
Dit is meer een waarschuwing voor anderen ; )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Menfis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Menfis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen