Klacht Menfis.nl: Vermelding “Bezorgd” maar niets ontvangen ik

Klachtnummer
# 523585
Gebruiker
Slimme kruidenrek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kruidenrekje besteld en hiervoor €29,50 betaald.
Plotseling stond er “Bezorgd” toen ik het pakket wilde traceren, maar geen pakket ontvangen en ook geen melding.
Diverse keren contact opgenomen met Menfis, het zou een webshop-fout zijn en ik moest geduld hebben.
Het vreemde is dat overal ineens de afbeelding is verwijderd en het ook niet meer tussen de webshop-artikelen staat vermeld. Ook mijn vraag om retournering betaald bedrag wordt niet gehonoreerd.

De oplossing

Of alsnog leveren of 29,95 retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Menfis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Menfis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen