Klacht Mens en Relatie: Geen respons en veel geld kwijt.

J. Atema

Te commercieel, geen resultaat. Graag geld retour = 1695 euro retour.
Veel beloven weinig nakomen. 1 jaar is te kort voor bemiddeling van / voor een oude man van 83 jaar. Één keer is op bezoek geweest een consulente te Joure voor de rest geen initiatief. Slechte communicatie onderling.

Afz. (De dochter).

Het zou het bedrijf sieren om mijn gemaakte onkosten te retourneren, omdat ik automatische incasso 's moet betalen met een Bijstand uitkering. Ik wordt hierdoor op onnodige onkosten gejaagd.

Mens en Relatie
    Geachte mevrouw, Wij kunnen ons niet vinden in het door u gestelde. Uiteraard willen wij graag dat iedereen slaagt. Maar wij kunnen aantonen dat wij naar beste kunnen hebben gecommuniceerd. U heeft zich daarbij niet aan de gemaakte afspraken gehouden en ons op kosten gejaagd. Veel liever hadden we voor u een leuke partner gezocht. Dat kunnen we ook heel goed. Maar mogelijk is het te laat voor een verzoening. Echter, wij staan ervoor open om de werkzaamheden voor u weer op te starten. Als u daar ook voor openstaat, stuur dan gerust een mail naar klantenservice@mensrel.nl.

Met vriendelijke groeten
    namens Mens en Relatie,

Radboud Visser
    Directeur

J. Atema
Bedank voor je reactie. Jullie weten dondersgoed dat een man van 83 jaar en nota bene dement is, nu in een verzorgingstehuis zit in Metslawier, geen relatie onderhouden kan. De situatie is totaal niet reëel te noemen. Als oplossing zou ik graag mijn gemaakte onkosten vergoed willen hebben. Nu word ik opgezadeld met hoge deurwaarders kosten. Met terugwerkende kracht terugbetalen, anders worden er andere stappen ondernomen. Daarbij komt nog, zoals eerder vermeld, dat ik in de bijstand zit. Met vriendelijke groet, J.K. Atema (de dochter) 54 jaar; 29-06-1964.

Ook een klacht indienen over Mens en Relatie?