Klacht Mensenlinq : overlijdens berichten waar je niet vrolijk van wordt

wederom overlijdens berichten.
Wij worden hier niet vrolijk van
wordt tijd dat dit gaat en moet stoppen

stoppen met die berichten waar wij depressief van worden.

Johnny.
    Volgens mij willen mensenlinq niet reageren.
    Maar dat moeten zij zelf weten.
    Ook voor jullie geld !!!!!!!
    zolang de klacht niet wordt opgelost blijft deze gehandhaaft en openbaar voor iedereen.
    Johnny.
    Tot op heden heeft mensenlinq niks van zich laten horen.
    Wij krijgen geen berichten van overlijden meer.
    Maar wij vinden wel dat als dit zogenaamd bedrijf de klacht via klachten kompas heeft opgelost, wij op zijn minst een bericht van mensenlinq krijgen met ook een excuus er bij.
    Johnny.
    Het is een paar dagen rustig geweest zonder overlijdens berichten van mensenlinq.
    Helaas te vroeg gejuicht.
    Nu begint Mensenlinq weer met die flauwekul aan ons met wederom overlijdens berichten te sturen waar van wij echt niet vrolijk van worden.
    Stoppen met die flauwekul want anders gaan we een stap verder.
    geef jullie nog een week de tijd.
    ter herinnering voor Mensenlinq
    zie bijlage
    Johnny.
    Wij blijven overlijdens berichten krijgen van Mensenlinq. Daar wordt je echt niet vrolijk van en Mensenlinq doet ook geen moeite om contact op te nemen met ons naar herhaalde verzoeken van ons en ook krijgen wij geen telefoon nummer van Mensenlinq.
    Mensen jullie zijn gewaarschuwd ga met dit bedrijf of wat het ook is niet mee in zee.

Johnny.
Volgens mensenlinq komen de overlijdens berichten niet van mensenlinq af. Sorry maar ik heb er al meer dan 100 overlijdens berichten gekregen en overal staat mensenlinq op.

Ook een klacht indienen over Mensenlinq ?