Klacht Menzis: Fysiotherapie behandelingen gaat van 32 in 2021 naar 20 in 2022 in extra verzorgd 3

A.J. Trapman

Prijsopdrijving aanvullende verzekering ziektekosten

Dat het bedrijf hierop wordt aangesproken, dit kan toch niet zomaar.

Menzis
    Beste meneer/mevrouw Trapman. Ook wij willen liever dat dit niet nodig is. Hier is zeer zeker goed over nagedacht. Wij willen graag ervoor zorgen dat een aanvullende verzekering voor iedereen betaalbaar blijft. Een goede dekking en scherpe premie zorgen hiervoor. Dan moeten we soms de keuze maken om bepaalde vergoedingen te verlagen. Niet leuk, dat begrijpen we. Hier staat tegenover dat er nu wel 16 behandelingen fysiotherapie bij (ieder) ongeval, na machtiging worden vergoed. Ook de eerste 20 behandelingen per indicatie bij chronische aandoeningen (Bijlage 1 bij Besluit Zorgverzekering) vergoeden wij. Uiteraard denken wij graag met je mee en mag je ons altijd bellen voor informatie/advies.
    Brigit - Menzis

A.J. Trapman
Een ,,"scherpe" premie met reductie van 30 procent vergoeding. Sorry ik ga je overstappen.

Ook een klacht indienen over Menzis?