Klacht Menzis: afhandeling declaratie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365942
Gebruiker
Lange
Datum
3 reacties

Details

De klacht

waarom moet ik zo lang wachten op mijn geld als ik een declaratie indien bij jullie?
Heb 2 declaraties bij jullie lopen , inmiddels zijn we ruim 2 weken verder en nog steeds geen vergoeding van menzis ontvangen.

De oplossing

Graag verzoek ik jullie de teruggave van mijn ingediende declaraties sneller af te handelen zodat ik niet in de financiele problemen kom. Ik kan jullie geen aanmaning sturen, jullie mij wel!

3 reacties

  1. Auteur
    Menzis
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Cruiming-Sleumer,

    Dit is inderdaad niet wat u van ons gewend bent. Helaas is door onvoorziene omstandigheden een achterstand in de werkvoorraad ontstaan. Hierdoor duurt het nu 5 weken voor u een bericht krijgt over de nota's. Onze excuses hiervoor.
    Uiteraard doen wij ons uiterste best, de nota's zo snel mogelijk af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Brigit
    Menzis
  2. Auteur
    Lange
    Datum
    Vind het een kwalijke zaak dat het 5 weken duurt voordat jullie mij berichten over de ingediende declaraties. Hieruit mag ik concluderen dat er nogal wat schort aan het systeem wat jullie erop na houden. Misschien moeten jullie daar eens iets aan gaan veranderen. Als jullie een achterstand hebben moeten jullie dit op lossen zodat de klant hier niet de dupe van wordt, wat nu wel het geval is.

    gr. Hennie Cruiming
  3. Auteur
    Menzis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Begrijpelijk dat u het een kwalijke zaak vindt! Wij balen ook enorm van het onstaan van deze situatie. We werken hard om de ontstane achterstand in te lopen en leren hier zeker van. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jeannette Nijdam
    Menzis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lange
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nogmaals, als jullie een achterstand hebben opgebouwd moeten jullie er voor zorgen dat jullie de klanten op wat voor manier dan ook tegemoet komen en niet afdoen met een sorry. Dat is toch wel iets te gemakkelijk bedacht. Als ik een achterstand op mijn saldo op de bank heb en mijn nominale premie niet kan betalen kan ik ook geen sorry zeggen tegen jullie maar worden er door jullie sancties opgelegd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen