Klacht Menzis: Betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41652
Gebruiker
Diana
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 01-11-2014 kregen we een brief van menzis een brief dat we een maand achterstand hadden op onze zorgpremie.
Op 11-11-2014 Kregen we GGN mastering credit (deurwaarder) aan de deur tot aanmaning van betaling.
Op 19-11-2014 kregen we een dagvaarding.
Staat nergens over welke maand het gaat.
Op zich al heel vreemd.
We kijken alles na, daaruit blijkt dat elke maand netjes is betaald. Nergens een achterstand waar dan ook.
Vorige jaar was idem dito. Kwam tot en rechtszaak die we gewonnen hebben.
Die zijn we nu meer dan beu en willen overstappen naar een ander zorgverzekeraar.
Dit kan niet omdat we zo gezegd een achterstand hebben.
De uitspraak is niet vroeger dan maart wil dus wil zeggen dat we weer niet weg kunnen bij menzis net als vorig jaar!
Wat nu om toch van deze idioten weg te kunnen?
Vind het grof schandalig hoe menzis met zijn klant omgaat

De oplossing

Ik wil van menzis af!!!!!
zonder extra kosten!!!!!!!!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Menzis
    Datum
    Hallo, Ik heb uw dossier bekeken. U heeft begin november een herinnering van ons ontvangen over de premie van oktober 2013. Door de deurwaarder bent u in november aangeschreven over een dossier uit 2011. Mocht u van mening zijn dit dossier al betaald te hebben, dan kunt u dit bij de deurwaarder kenbaar maken. Indien u wilt overstappen van zorgverzekering is het inderdaad van belang dat er geen openstaande vorderingen zijn. Met vriendelijke groet,
    Jeannette Nijdam
    Menzis
  2. Auteur
    Diana
    Datum
    Op de aanmaning van Thijhuis staat geen datum!
    Op de dagvaarding gaat het over betaling van mei 2011.
    Als je even de moeite had genomen en de rechtszaak van vorige keer had gelezen zaaknummer425.670cv expl 12-6174, die je verloren hebt, dan was je misschien opgevallen dat er een jaar rekening is voorgelegd dat teruggaat tot 01-01-2011. Daaruit is gebleken dat elke maand is betaald.
    Laat de rechter maar weer eens beslissen, als ik maar van jullie af geraak daar gaat het mij om.
  3. Auteur
    Diana
    Datum
    moeite voor niets

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Diana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen