Klacht Menzis: Geen aanvullende zorgverzekering

Taraross

Jullie hebben voor 2015 gezegd dat ik mag geen Tandarts en aanvullende verzekering omdat een schuld is niet afbetaald en dat gaat duren voor zolang als ik schuldregeling heb voor mij dat kan voor 10 jaar. Ik heb een chronische ziekte en daar is niets ik kan doen over dat.Hoe kan ik dat doen als ik bij de G.K.B Assen (gemeentelijke credit bank) voor meer dan 2 jaar en dat zij hebben geen vaste en lasten betaald voor mij. Wij zitten allebei met de G.K.B en G.K.B. pakken alle geld af vans ons en wij krijgen allen geld voor wekelijks boodschappen en niets meer. Ik moet nu met geen medicijn voor mijn ziekte omdat daar geen voor is. Zo wat doe ik?

Dat zij het opgelossed met de G.K.B en niet maakt een probleem voor mij en ik wil graag naar een andrer zorgverzekerer met geen probleem en dat goed koper is.

Menzis
    Goedemiddag, Ik begrijp uit uw bericht dat u een aanvullende verzekering heeft willen afsluiten. Het is helaas gezien uw achterstand in betalen niet mogelijk om een aanvullende verzekering af te sluiten of om een overstap te maken. Dit is mogelijk zodra de volledige achterstand is voldaan.Met vriendelijke groet,
    Jeannette Nijdam
    Menzis

Ook een klacht indienen over Menzis?