Opgelost door Menzis: geen uitbetaling indiende declaraties

Bruijn

Vanaf januari 2015 ben ik bezig met mijn geld terug te krijgen van 2 ingediende declaraties over het jaar 2015. Ik heb verschillende reacties van Menzis gekregen zoals: wij hebben niets van u ontvangen, wij hebben een achterstand met uitbetalen, declaraties worden binnen 5 werkdagen afgehandeld en vervolgens declaraties worden binnen 10 werkdagen afgehandeld. Inmiddels ben ik vele telefoontjes, mails en een officiële klacht naar Menzis toe, verder en heb ik mijn geld nog steeds niet uitgekeerd gekregen. Daarentegen hebben zij wel een bedrag geïncasseerd van medicijnen die van mijn eigen risico betaald moest worden. Wij krijgen een incasso als wij te laten betalen, maar Menzis kan maar doen waar zij zin in hebben!

Uitbetaling van de 2 declaraties en vervolgens niets meer met Menzis te maken hoeven hebben.

Menzis
    Beste Jacqueline,

Ik kan me voorstellen dat uw geduld inmiddels opraakt! De afhandeling zou niet zo lang mogen duren, excuses hiervoor.

Na contact met de betreffende afdeling kan ik u meedelen dat we het bedrag vandaag hebben overgemaakt naar het bij ons bekende rekeningnummer: NL*************41.

Ondanks alles een hele fijne dag gewenst.

Jessica Booij
    Menzis Webcare

Bruijn
    Ik ben zeer tevreden dat mijn klacht door Klachtafhandeling.nl tot zo'n snelle resultaat heeft geleidt.

Bruijn

Ook een klacht indienen over Menzis?