Klacht Menzis: Geenantwoord geven op een normale vraag over een vergoeding en dan onbeschoft de telefonische verbin

Klachtnummer
# 370722
Gebruiker
Hoortoestellen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben audicien en heb Menzis gevraagd wat de vergoeding is voor een klant. Menzis is erg slordig met hun communicatie naar leveranciers. Ze hebben mij aan het begin van het jaar verschillende bedragen doorgegeven. Ik kreeg nu als antwoord dat zij het ook niet wist en verbrak de verbinding... Ik probeer mijn klanten goed te informeren maar zo wordt het je wel erg moeilijk gemaakt.

De oplossing

Mij of mijn klant informeren over de vergoeding van hoortoestellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Menzis
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat naar om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt. Ik herken Menzis niet in je verhaal en schrik van het feit dat de verbinding is verbroken.

    Uit je bericht begrijp ik dat je een zorgaanbieder bent. Daarvoor heb je een rechtstreekse ingang bij Menzis en kan je direct spreken met de collega's van hulpmiddelen. Je kan hen dagelijks tot 17.00 bereiken op T: 088 222 40 00.

    Laat je me weten hoe het afloopt?

    Hartelijke groet,
    Jessica

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen