Klacht Menzis: meerdere malen gevraagd om betalings regeling te hoge eigen bijdrages/eigen risicos,toch naar incasso buro gestuurd,onbegrip en

cornell burger

meerdere malen per mail gevraagd om betalings regeling voor te hoge eigen risico,s en eigen bijdrages,dit werd aanvaard door menzis en daarna hoor je niets meer en krijg je een brief van het incasso buro, ggn-tijhuis te almelo met verhoogde kosten,ook vorig jaar deed men dit,wij kunnen dit niet hebben zijn beiden chronisch ziek en invalide en door debezuinigingen zijn we al 800 europer maand kwijtgeraakt.
graag opheldering en nakomen van de belofte door menzis gegeven.gisela en cornell burger kamelenspoor 481 klant nummer 9994966814 en gisela burger soekhoe 994967403,dit gedrag leid voor ons tot huisuitzetting!!

nakomen van belofte gedaan door menzis aanbieden vanbetalings regeling en terghalen van onze dossiers bij ggn-tijhuis!!!!

Menzis
    Beste meneer Burger,
    Ik heb navraag gedaan bij de afdeling waar uw klacht al in behandeling is geweest en dit is hun antwoord:
    Onze afdeling Klachtenmanagement heeft in 2012 en 2013 al meerdere e-mails van de heer en mevrouw Burger beantwoord. We begrijpen uit deze e-mails dat de heer en mevrouw Burger het financieel, lichamelijk en psychisch niet gemakkelijk hebben. Dit betreuren we. Het betekent niet dat de heer en mevrouw Burger hun betalingsverplichtingen niet na hoeven te komen. We hebben meerdere malen aangeven dat zij wellicht de hulp kunnen inroepen van een schuldhulpverlener van bijvoorbeeld maatschappelijk werk of de sociale dienst van hun gemeente, om te zoeken naar een oplossing voor hun problemen.
    In 2011 hebben we een betalingsregeling getroffen met de heer Burger voor een nota voor het verplicht eigen risico. Deze regeling hebben we beeindigd in 2012 omdat de termijnen niet tijdig betaald werden. Het restant van deze nota hebben we, met andere nota's die niet op tijd betaald waren, overgedragen aan de deurwaarder. Het is dan niet meer mogelijk om met ons een betalingsregeling te treffen. In juni 2013 hebben we in antwoord op een e-mail van de heer Burger een betalingsregeling aangeboden voor een nieuwe nota voor het verplicht eigen risico en een eigen bijdrage. Hier heeft de heer Burger niet op gereageerd. Na een herinnering en een aanmaning hebben we ook deze nota overgedragen aan de deurwaarder.
    Blijft u het oneens, kunt u de klacht via het SKGZ indienen. Zie ook de website van het SKGZ. http://www.skgz.nl/
    Met vriendelijke groeten,
    Leontine Seuren
    Webcareteam Menzis
    cornell burger
    het gaat hier om de verplichte eigen risico s voor mij en mijn vrouw deze is dit jaar verdubbeld en we en moeten nu 700 euro gaan betalen een straf omdat we chronisch ziek en invalide zijn, maandelijks stipt betaald ( 2012) ook dit jaar weer tijdig gevraagd betalings regeling, zou geregeld worden,helaas kregen we inplaats van de betalings regeling een brief van het incasso buro ggn-tijhuis dat menzis toch alles heeft doorgestuurd naar hun, we hebben geen herrinering en geen aanmaning ontvangen
    Menzis
    Geachte heer Burger,De afdeling klacht en bezwaar heeft per mail met u contact gehad over deze klacht. Wij hopen dat hiermee deze klacht is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Carolien van Marle
    Webcare team Menzis
    cornell burger
    gisteren ook weer reactie gestuurd aan menzis ,toch weer rekening gehad van ggn-tijhuis incasso buro plus de extra kosten, zo ging het ook vorig jaar en dus nu ook wer ,mar voor detweede mal na debelofte dat ik zou mogen afbetalen,deze week wel 4 maal mail gestuurd gen antwoord,gehad wacht op vervolg cornell burger maarssen

cornell burger

Ook een klacht indienen over Menzis?