Opgelost door Menzis: Menzis geeft onjuiste informatie en komt afspraken met SKGZ niet na

Jacqueline

Na jarenlang verkeerd te zijn voorgelicht over de keuze van een arts in Vlaanderen [ woon aan de grens] bleek dat Menzis de eigen zgn. kennisbank van verkeerde informatie had voorzien. Een brief met daarin excuses ondertekend door de heer Klein Haneveld.
Had midden 2012 mijn zgn. eigen risico al volgemaakt , via een bemiddeling van het SKGZ een coulance betaling van € 145,60, dit bedrag werd in twee 'trances' overgemaakt...
Overgestapt naar CZ die artsen over de grens heeft gecontracteerd.
In juli2013 van Menzis een rekening welke via de basisverzekering behoort te worden vergoed, de heer Wijnalda heeft voor kwijting zorg gedragen. Brieven aan de heer van Boxtel, worden niet doorgezonden, houdt zich niet bezig met 'eenvoudige klanten' , 2014 opnieuw rekening van Menzis, mevrouw Mengedoth, wil dat de coulance vergoeding meetelt met eigen risico zodat ik boven € 220 [ 2012] nu € 365,60 moet betalen.
De heer Wijnalda, klachtenmanager gemaild, geen reactie.

Afspraken gemaakt met betrokkene en SKGZ nakomen, eigen fouten niet op anderen afschuiven.
Als eigen risico 2012 vol is gemaakt dan niet de coulance vergoeding daarbij optellen, en zo ingewikkeld maken da t niemand er iets van begrijpt.
En onderbouwen met feiten en getallen, afschriften!

Menzis
    Beste Jacqueline Dijs,Wat vervelend om te lezen dat je nog geen antwoord van onze afdeling Klacht hebt ontvangen naar aanleiding van je verzonden e-mail. Ik heb je bericht doorgestuurd, maandag nemen we contact met je op.Met vriendelijke groet,
    Marcelle Middendorp
    Geachte mevrouw Middendorp,
    Bedankt voor uw snelle reactie, de heer R.Wijnalda voorbije week gesproken zou contact opnemen, [ niet dus ] hij gaf me zijn e-email adres, gemaild: GEEN REACTIE !Mevrouw Mengedoth vond- destijds - als ik het coulance aanbod zou aanvaarden de klacht niet aan het SKGZ mocht voorleggen. Uiteindelijk is het coulance aanbod in stand gebleven via het SKGZ. Eigen risico was al medio 2012 vol gemaakt ! Op papier zetten wil mw. Mengedoth niet. Kafkaiaanse toestanden!!!!!
    Jacqueline
    De heer Wijnalda de klachtenmanager heeft me gebeld en toegezegd de rekening in te trekken, hij heeft dit in een e-mail bevestigd. Nu afwachten of de afdeling financiële zaken dit ook daadwerkelijk gaat doen, op 17 juli 2013 bleek het noodzakelijk dat hij naar de desbetreffende afdeling moest gaan om er op toe te zien dat die rekening werd ingetrokken.
    Hopelijk gaat het nu goed en komt er niet [ weer] opnieuw een rekening, vandaar nog even wachten op een definitieve, positieve afsluiting .
    Beste mevrouw Dijs,
    Mevrouw Mengedoth heeft u vanochtend een e-mail gestuurd inzake de verdere afhandeling.
    Jeannette Nijdam
    Jacqueline
    Wil de heer R. Wijnalda bedanken voor zijn inzet deze klacht voortvarend af te handelen!!
    Bedankt !!!

Jacqueline

Ook een klacht indienen over Menzis?