Opgelost door Menzis: moet onterecht betalen voor een fout die ik niet zelf heb veroorzaakt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595477
Gebruiker
PaarsePanda#358
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik betaal al jaren lang mijn rekeningen per mail. plotseling krijg ik een brief waarin staat dat ik de mail zou hebben gemarkeerd als spam (wat ik niet heb gedaan), als ik dit niet zou regelen zou de eerst volgende rekening ook per post worden toe gestuurd en zouden er 2,- aan extra kosten in rekening worden gebracht.
ik heb dit gecontroleerd en alles klopte, maar toch kreeg ik de volgende rekening per brief en moet nu die 2,- extra betalen. ik heb de klantenservice gebeld die hebben mijn rekeningen weer op mail gezet maar aan die 2,- word niks gedaan. ze geven mij de schuld van dit alles. ik ben hier erg boos en gefrustreerd over.

Gewenste oplossing

komt dit vaker voor dat de menzis zo slecht met hun klanten omgaat?
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Menzis
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen