Opgelost door Menzis: moet onterecht betalen voor een fout die ik niet zelf heb veroorzaakt.
Details
Klacht
ik betaal al jaren lang mijn rekeningen per mail. plotseling krijg ik een brief waarin staat dat ik de mail zou hebben gemarkeerd als spam (wat ik niet heb gedaan), als ik dit niet zou regelen zou de eerst volgende rekening ook per post worden toe gestuurd en zouden er 2,- aan extra kosten in rekening worden gebracht.ik heb dit gecontroleerd en alles klopte, maar toch kreeg ik de volgende rekening per brief en moet nu die 2,- extra betalen. ik heb de klantenservice gebeld die hebben mijn rekeningen weer op mail gezet maar aan die 2,- word niks gedaan. ze geven mij de schuld van dit alles. ik ben hier erg boos en gefrustreerd over.
Gewenste oplossing
komt dit vaker voor dat de menzis zo slecht met hun klanten omgaat?- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.