Klacht Menzis: Niet eerder gegeven declaratie van apotheek BENU

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 671202
Gebruiker
R. van der Wijngaard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Menzis krijgt nu nog een fractie van wat Flanderijn incasso in rekening brengt.

Gewenste oplossing

Ja natuurlijk.Eindelijk geeft BENU apotheek het ware bedrag
Geboden oplossing
Ik moet Menzis maar bellen. Laat Menzis mij maar bellen. De fouten liggen bij Menzis en niet bij mij. Wat een kul dat ik moet bellen.Veel gekker moet het niet worden. Het is Menzis die een incassoburo inschakeld. Menzis had zelf eerst kunnen kijken wat er aan de hand is. Hun konden de declaraties niet beoordelen. Belachelijk!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Menzis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vanwege de privacy kan ik hier niet zien wat er precies aan de hand is. Zoals eerder is aangegeven verzoek ik u met ons contact op te nemen. Dan kijken we samen met u wat er aan de hand is en wat er mogelijk is.
    Met vriendelijke groet,
    Brigit Menzis

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen