Klacht Menzis: Nota gekregen na ongeveer 2 jaar pas

Goedemiddag,

ik heb een nota van menzis gekregen van 10-04-2012 en het is nu 5-4-2014.
vind dat een beetje raar ik had dat jaar veel; zorg kosten en had dit bedarg van de belasting kunnen af trekken .mijn man is lid van een sociaalfonds en had hier 50% voor terug gekregen maar dan mag nota niet ouder zijn dan 3 maanden en hun gaan uit van de behandel data. de rekening bedraagt288.60 en daarvan 200 euro wat ik zelf moet betalen .

ik zou graag zien dat mijn rekening geseponeerd wordt want ik vind dit echt niet kunnen .

Menzis
    Beste mevrouw berntssen-huizenga, Ik begrijp dat u niet tevreden bent over het nu pas ontvangen van zorgkosten die betrekking hebben op 2012.
    De zorgverlener heeft deze nota in maart 2014 bij ons gedeclareerd, dit is de reden dat we deze kosten nu pas bij u in rekening kunnen brengen.
    Zowel zorgverleners als onze verzekerden mogen nota's tot drie jaar terug declareren.
    De nota kan ik dan ook niet voor u seponeren maar ik kan wel een betalingsregeling met u afspreken over het bedrag. Mocht u dit willen dan mag u uw gegevens mailen naar social@menzis.nl Met vriendelijke groet,
    Marielle Korver
    Hallo mevrouw .
    Ik heb hier totaal niets aan omdat ik bedrag nu niet meer kan opvoeren bij belasting .e ik krijg van sociaal fonds van mij man normaal gesproken 100 euro voor terug maar omdat nota nu pas komt kan ik dat ook vergeten .dus wil graag een andere oplossingwant ik loop nu geld mis .en omdat ik hier niets aan kan doen vind ik dat u het moet betalen..
    Menzis
    Beste mevrouw berntssen-huizenga, , ik heb uw klacht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij nemen deze klacht voor u in behandeling. U ontvangt van hen bericht. Met vriendelijke groet, Marielle Korver Menzis
    desy
    Ik weet geen eens waar die rekening voor is.maar omdat ik het nu niet kan declaferen bij sociaalfonds van mijn man (100 euro loop ik daar mee mis) en dan nog eens kan ik het niet meer opvoeren bij de belasting dus kost het me dubbel geld terwijl ik hier niets aan kan doen .dit kan toch niet ik betaal altijd alles netjes op tijd .terwijl er legio wanbetalers zijn waar alles wordt kwijt gescholden ik vind dit echt assosiaal .ik wacht uw antwoord en oplossing af .

Ook een klacht indienen over Menzis?