Opgelost door Menzis: Premiestijgingen en gelijkertijd verslechteringen op ALLE vergoedingen aanvullende pakketten

# 196346
Hexel

Premiestijging voor de zorgverzekering van mij en mijn twee studerende dochters van 2140 euro naar2.854 euro, dus met 33% !! Én met slechtere voorwaraden op de aanvullende verzekeringen door forse verlagingen op de vergoedingen of aantal consulten. Dit kan m.i. niet waar zijn, wat een misbruik van positie van hen naar de zorgverzekerden.

Betere en goedkopere polis, zoals het in 2016 nog gewoon was!!

Beste heer Lescher,

Ik snap dat u schrikt van de stijging van de premie. Ondanks de inzet van €173 miljoen hebben wij de stijging niet kunnen voorkomen.
    Ik wil graag eens met u meekijken of een aanpassing in uw pakket of collectiviteit voor een besparing kan zorgen. Als u het goed vindt, bel ik u hierover.

Marielle Korver
    Hexel
    Ik kan op uw site zelf de pakketten wel zien en dus lezen maar de premiestijging in uw nieuwe polis welke ik ontving blijft 33 % meer!! Én dat is zeer veel voor mij met twee studerende dochters. Graag een goed, lees redelijk, voorstel voor nieuwe jaar 2017. U mag me bellen, hoor graag welke mogelijkheden er echt zijn. Anders bent u (weer) 3 klanten kwijt. Ik werk in de zorg en hoor nu veel klachten over Menzis en dat betreur ik. Jullie waren altijd een goede en sociale zorgverzekeraar, maar nu?
    Beste heer Lescher,

Ik heb u via de e-mail 2 offertes gestuurd. Ik heb hierin rekening gehouden met het zorgverbruik per persoon. Ik heb gekozen om dit per e-mail te sturen zodat u eerst rustig deze mogelijkheden kunt vergelijken. Wilt u toch liever een persoonlijk gesprek? Reageer dan op mijn e-mail zodat ik telefonisch contact met u kan opnemen. Ik wil u graag laten zien dat we nog steeds dezelfde sociale zorgverzekeraar zijn met uitstekende service!

Belinda Kriele
    Hexel
    Zal verder op mail bezien met welke voorstellen Menzis komt. Er lijkt geen echte, meer inhoudelijke reactie te komen.

Hexel

Ook een klacht indienen over Menzis?