Klacht Menzis: Valse beloftes

Jacqie177

Ik heb begin Dec gebeld of mijn medicijnen in 2021 vergoed werden.Volgens de medewerkster werden ze gewoon vergoed in 2021.het gaat om de dexamfetamine van de magnistrale bereider. Ik word er zwaar depresief van amfexa/ tin tin.dat is al sinds 2016 bekend bij menzis.ik werd er zo erg depresief van ,dat ik mijn auto tegen een boom heb gereden.ik kreeg toen de Dex weer van de magnistrale bereider..en nooit meer depresief geweest.er staat in de verklaring van artsten staat ook dat ik nooit meer amfexa nu
tintin )mag voorgeschreven krijgen) maar wat gebeurd er in Jan 2021 ik kon ff 144 euro betalen voor de Dex van magnistrale bereider en dat per week.?? Mij was verteld day het gewoon bij mij vergoed zou blijven worden.( ik heb dat gesprek zelfs opgenomen..kijk als ze nee had gezegd dan had ik nog over kunnen stappen.menzis kom je belofte na

Gewoon hun belofte nakomen en de declaratie.s vergoeden en de medicijnen

Jacqie177
    Kijk voorlopig kost het mij nu al meer dan 2000 euro.Als ik begin Dec gewoon gewoon eerlijk was voorlicht,dan had ik nog kunnen overstappen naar een verzekeraar die de magnistrale bereider wel vergoed.bij jullie is al sinds 2016 bekend dat ik abostuut geen amfexa/ (tentin = nieuwe naam van amfexa) mag. Ivm heftige negatieve bijwerkingen.vergoed gewoon mijn medicijnen

Ook een klacht indienen over Menzis?