Klacht Menzis: Veel te laat uitbetalen van gedeclareerde ziektekosten.

W.M.M. Weyers

Het uitbetalen van gedeclareerde ziektekosten bij Menzis duurt steeds langer. Was het eerst ruim twee weken, nu meer dan 5 weken. Op de site van Menzis staat "Vanwege extra drukte duurt het 5 weken voor uw declaratie is verwerkt en uitbetaald. Dit is langer dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak."
Wat een zwaktebod voor een m.i. simpele procedure. Ik weet niet waar Menzis prioriteiten liggen. In ieder geval niet bij de klant.

Redelijke termijn aanhouden bij het uitbetalen bijv. maximaal 10 dagen na indienen. Dit voor mij maar ook voor alle andere klaten.

Menzis
    Goedemorgen,

Begrijpelijk dat u baalt van deze situatie! Zoals u zelf ook schrijft duurt het afhandelen van declaraties op dit moment langer dan wat u van ons gewenst bent. Dit vinden wij ook erg vervelend. We werken dan ook erg hard om de ontstane achterstand zo spoedig mogelijk in te lopen. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Jeannette Nijdam
    Menzis

W.M.M. Weyers
Menzis maakt zich er gemakkelijk vanaf met een standaard excuus. Na meer dan 5 weken heb ik nog steeds geen vergoeding ontvangen! Beschamend!

Ook een klacht indienen over Menzis?