Opgelost door Menzis: Vergoeding tandzorg

Ingrid

In 2014 was ik verzekerd in tandzorg 3. Door veranderingen die u eenzijdig heeft gedaan was ik verplicht naar tandzorg 4 te gaan. De vergoedingen van beide zijn praktisch hetzelfde het bedrag is iets hoger (750-1000 vergoeding) en mijn bijdrage dus ook. Ik heb al jaren een tandartsen verzekering al dan niet in tandzorg 3 of 4.
Snap niet waarom jullie niet extra melden dat dit een nieuwe polis is en dus geen rechten geeft op vergoeding die in beide polissen hetzelfde zijn. De zorgverzekeraar kan mij door zijn manier van handelen te kort doen terwijl ik altijd de beste zorg gewild heb en mij wilde vrijwaren van onverwachte kosten. De tandarts vergoedingen en eigen bijdrage zijn dermate slecht geworden dat ik mij afvraag of het wel zinvol is om nog een tandartsen verzekering te hebben.
Hopende dat jullie toch nog over gaan tot betaling voor de door mij gemaakte kosten.

I.O. Eijking - 8173199401

Graag zou ik de vergoedingen voor de gemaakte kosten uitgekeerd willen krijgen.
Al zou het alleen uit coulance zijn.

Menzis
    Beste Ingrid Eijking, ik begrijp de verwachting dat u de kroon vergoed zou krijgen volgens polisvoorwaarden. Ik heb uw klacht intern voorgelegd, zodra ik reactie heb van mijn collega kunt u een bericht tegemoet zien. Met vriendelijke groet, Marielle Korver
    Geachte mevrouw/heer,
    Hopende dat het antwoord positief voor mij uitpakt.
    Ben al jaren tevreden verzekerd en zou dit graag zo houden.
    I.O.Eijking
    Menzis
    Goedemiddag, Ik heb begrepen van ons Klachtenmanagement dat er inmiddels contact is geweest. Hopende dat de klacht naar tevredenheid is opgelost!Met vriendelijke groet,
    Jeannette Nijdam
    Ingrid
    Geachte mevrouw,Fijn dat ik op deze manier gehoord ben en positief beoordeeld.
    Met vriendelijke groet,Ingrid Eijking

Ingrid

Ook een klacht indienen over Menzis?