Opgelost door Menzis: Voortdurend traag afhandelen van ingediende deklaraties.

W.M.M. Weyers

Het blijft kwakkelen met Menzis. Eerder dit jaar duurde de afhandeling van een door mij ingediende deklaratie maar liefst 5 weken! Nu is een door mij op 29 augustus j.l. ingediende deklaratie nog steeds niet verwerkt. De vorige keer was het smoesje dat "we het zo druk hebben". Ik snap werkelijk niet hoe Menzis het klaar speelt om de afhandeling van een voor mij belangrijke dienstverlening zo belabberd en traag afhandelt. Ik schiet het bedrag voor hoor! Blijkbaar druk maar niet met de dienstverlening aan de klant.

Zo snel mogelijk deze deklaratie en mogelijk volgende afhandelen.

Menzis
    Beste meneer Weyers, ik begrijp dat dit geen prettige situatie is. Gelukkig heb ik goed nieuws voor u, we verwerken uw declaratie vandaag. Binnen enkele werkdagen ontvangt u hierover bericht. Daarnaast kan ik u meedelen dat we alle zeilen hebben bijgezet om de achterstand weg te werken en dit werpt zijn vruchten af. We verwachten volgende maand helemaal bij te zijn met de verwerking. Neemt u gerust contact op als u nog vragen heeft. Ik wens u een fijne dag.

Marcelle
    Menzis
    W.M.M. Weyers
    Bedankt voor een snelle afwikkeling van mijn declaratie! Ik ben blij dat in de toekomst de verwerking sneller zal gaan. Moet toch kunnen in een paar dagen. Ik heb ook begrepen, gezien de reacties op Klachtenkompas dat ik niet de enige ben. De klant hoort toch centraal te staan. Ben benieuwd of mijn volgende declaratie nu naar mijn tevredenheid wordt afgewikkeld.

W.M.M. Weyers
De declaratie is na het indienen van de klacht snel uitbetaald. Er is een toezegging gedaan dat op korte termijn weer sneller gedeclareerd gaat worden. Even afwachten, maar dat is goed nieuws voor de verzekerden bij Menzis.

Ook een klacht indienen over ?