Klacht Menzis: weigering antibiotica behandeling

Djordjevic

Geachte heer, mevrouw,

Mijn advocaat (zie hieronder) kan me met dit probleem niet helpen. Namelijk, hier gaat om een infectie/ontsteking/allergie op mijn linker voet die met antibiotica behandeld moet worden. Meer dan viertig jaar geleden in Nis in voormalig Joegoslavi√ę had ik een dezelfde huidaandoening op de onderkant van mijn rug aan de linke kant, waarvoor ik injectie behandeling had gekregen.
Mijn verzekeraar is de Menzis

Hoogachtend,

Milenko Djordjevic
Grote Haag 104
3811HJ Amersfoort
Tel. 033-4635150

Geachte heer Djordjevic,

Helaas behandel ik geen geschillen met verzekeraars over zorgkosten. Daarvoor zult u een andere advocaat moeten vinden. Ik ken zo op het eerste gezicht geen specialist in Amersfoort, een zoekslag op het internet zou u kunnen helpen. Voor andere zaken (met name op het gebied van strafrecht of bestuursrecht) kunt u zich altijd tot mij wenden.

Tom van Assendelft de Coningh

f. 033-465 09 09
m. 06-415 869 58

Menzis
    Goedemorgen Milenko,

Ik begrijp uit je verhaal dat je met een vervelend medisch probleem zit en hier graag een oplossing voor wilt. Uiteraard willen wij kijken of wij je kunnen helpen met deze oplossing. Kun je me aangeven wat er precies aan de hand is?

Brigit Mousa
    Menzis

Ook een klacht indienen over Menzis?