Klacht Menzis: Wijziging verzekering niet correct uitgevoerd door Menzis

Klachtnummer
# 257533
Gebruiker
se
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Al jarenlang zijn wij loyale clienten van Menzis, ondanks het feit dat er meer gunstige verzekeraars bestaan. In februari 2017 heb ik (hoofdverzekerde) mijn aanvullende verzekeringen gewijzigd.
De aanvraag voor wijziging is voor mij en mijn partner gedaan. Tot mijn
grote verbazing is de wijzing bij mij wel doorgevoerd is, maar
bij mijn partner niet.

Deze wijziging is op 28 december doorgegeven voor mij en voor mijn
partner die bij mij op de polis staat. Op 2 feb. is
over deze wijziging gebeld met een medewerker van Menzis de heer K. (naam is bekend, maar laat ik hier achterwege) en is expliciet aangegeven dat de wijzigingen voor mij en mijn partner gelden.
De verzekering is voor mij naar behoren uitgevoerd. Mijn partner is echter over het hoofd gezien.

De oplossing

Ik verzoek u om de wijziging met terugwerkende kracht door te voeren voor mijn partner. Het is de bedoeling dat wij beide dezelfde aanvullende verzekeringen hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    se
    Datum
    Geachte Menzis,

    Dank voor uw oplossing. De eigen bijdrage (tandartskosten) is echter nog niet aangepast. Hier heb ik contact over opgenomen met Menzis. Heb nog niets vernomen van Menzis. Graag uw reactie.

Ook een klacht indienen over Menzis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen