Klacht MEO spoedloodgieter: Geen factuur van de werkzaamheden ontvangenb.

Klachtnummer
# 605660
Gebruiker
Paul Buffing
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Super hoog bedrag betaald voor het repareren van de waterleiding in het weekend 915,33 Euro voor 1 uur werk.
Dit kan ik indienen bij de verzekering uiteraard met factuur.
De beloofde factuur niet gekregen en het bedrijf is niet meer te bereiken, reageren niet op mail en bellen ook niet terug.
Kortom (zoals vele klachten) zijn wij dus ook opgelicht.

Gewenste oplossing

Graag een gespecificeerde factuur sturen van de uitgevoerde werkzaamheden i.v.m. verzekering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MEO spoedloodgieter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MEO spoedloodgieter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen