Opgelost door Mephisto: Geen sluitclip leverbaar voor dure Mephisto sandalen.

J. vd Does

Mephisto verkoop sandalen met een kuststof clipsluiting. Deze sandalen hebben een verkoopprijs van EUR 155,00. Modellen Shark Fit en Atlas Fit. Na verloop van tijd breekt er een kunststof pal in de clipsluiting en deze is daardoor niet meer te openen. De clip kan zeer eenvoudig vervangen worden door het lostrekken van een klittenbandsluiting. Deze clips zijn echter niet door Mephisto in Nederland leverbaar. De reactie van de klantenservice van Mephisto geeft schriftelijk aan dat zij alleen complete schoenen verkopen. De Duitse fabrikant reageert niet op een aanvraag (per e-mail in de Duitse taal).

Een 6-tal clipsluitingen aan mij verkopen.
Er is een 3-tal kunststof clipssluitingen uit Frankrijk ontvangen zonder berekening.

Wij vinden dat Mephisto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. vd Does
    De klacht is verholpen. Uit Frankrijk is een 3-tal kunststof clipssluitingen zonder berekening opgestuurd.

Ook een klacht indienen over Mephisto?